Otacksam.

Ytterligare ett bevis på att mitt ex är totalt känslolös och mycket otacksam. Läste på hans blogg att han var dålig och låg på sjukhuset. Jag ringde honom, enbart av omtanke. Jag bryr mig väldigt mycket honom och det tycker jag att man bör göra om man träffats i så lång tid. När jag ringde lät han besvärad och verkade inte alls glad över att jag brydde mig och hade blivit orolig. Jag är helt ärligt glad över att jag lyckats komma så långt bort känslomässigt från honom, för han är inte bra någonstans för mig. Jag trodde att man vid 35 års ålder hade lärt sig att tacka för omtanken, men inte han.

Kommentarer
Postat av: johannes

Ville bara säga att du skriver ärligt och igenkännande. Hoppas allt blir bra till slut. Ang ditt ex så vill han uppenbarligen inte ha något med dig att göra. Skit i honom. Han är inte värd din uppmärksamhet, inte ens när han ligger sjuk på sjukhuset. Stå på dig tjejen...

2009-11-08 @ 13:30:52
Postat av: Sandra

Tack för din kommentar Johannes. Du har helt rätt och jag ska verkligen försöka att inte bry mig. I dag kom det över mig, att han aldrig skulle ha brytt sig om det hade varit jag som var sjuk. En sådan vänskapsrelation vill man inte ha :) Hoppas att du har haft en bra dag.

2009-11-08 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0