Köttsligt objekt.

Ni kommer att märka att jag ibland skriver om nutid och ibland hoppar bakåt i tiden. Det är för att Ni ska få en bättre bild av vem jag är. I dag har jag arbetat på ett extra jobb. Den ordinarie personalen är bortrest och då får jag arbeta eftersom jag har varit med ett tag inom branschen. Började kl. 06.00. Då stora delar av Sveriges befolkning knappt hunnit till frukostbordet. Ofta är man inte så många på plats och när jag kom ut från kontoret, stog en riktigt snygg kille framför mig. Vilken morgon tänkte jag! Och vad gör han här... Efter att jag för några dagar sedan slutade träffa en kille, gör inte mitt jaktsinne mindre intresserad. Senare såg jag till att få arbeta närmare honom och min hjärna tänkte bara: "Honom vill jag ha". Med det menar jag köttsligt. Just nu vill jag inte komma i närheten av en kille som blir känslomässigt intresserad. Så nu har jag honom som mitt byte och sådana här gånger är jag glad att facebook finns. Historien fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0