Innehållets mening.

Varför jag valt att rikta in mig på ämnet kärlek, känslor, närhet och sex, är på grund av att det är en livsviktig del i vårat liv. Kärlek är vi alla beroende av, oavsett om det är från familj, vänner eller vår partner. Känslor har vi olika mycket av, men jag är en känslomänniska och kan känna så många olika känslor på samma gång. Närhet, något jag tror att alla människor måste få för att kunna leva ett normalt liv. Sedan att det ibland är skamligt att våga erkänna behovet av närhet gör mig irriterad. Sex, så viktigt i en relation, och varför leva utan det? Jag tycker att man ska ha så mycket sex man kan, så länge man njuter av det. Oavsett om man har ett förhållande eller inte. Hur bra mår man inte efter ett riktigt bra sex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0