Det kom ett SMS.

I går berättade jag om min senaste dejt, som jag nyss slutat att träffa och som jag inte hörts med på hela veckan. I eftermiddag kom ett sms, typ ett "vi har haft det bra". De har varit borta i helgen. 1) Jag blev glad att han sökte kontakt 2) Varför gjorde han det? Jag ringde upp honom och vi pratade lite. Avslutade samtalet och jag kände en liten saknad, men tänker inte vika på mig. Skickade sedan en påminnelse om Fars dag och vi smsade lite. Där jag fick en liten vink om att jag borde bjuda hit honom. Det gjorde jag inte. Han kan höra av sig av två anledningar, antingen bakiskåt eller så saknar han mig. Jag skulle lätt kunna tänka mig lite söndagssex, men inte med honom när jag inte vet om jag har känslor eller inte. Om jag hade vetat att jag inte kände något hade han fått komma hit. Nu får det bli en promenad i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0